Wednesday 14 November 2012

oh my Eau so Fresh

kalau tak pakai minyak wangi rasa cam air teh tanpa gula...uhuhuuh..gi kedai runcit pun atleast aku kene spray paling koman VS..uhuhhuuh..latest perfurm aku purchase...teng..teng...teng.....


so far ok bau dia...b4 ni aku banyak beli yg bau bau cam frutty2 skit..ni bau dia ala2 bunga daisy...that why dia DAISY marc jacobs...beli kat airport langkawi masa gi meeting MAPITA ari tuh...ok lah..menggantikan perfurm Femme Hugo Boss yang abisssssssssss....price tak tau la ok tak pakai beli je..hahaha..janji wangi...

First..aku cari Lady Bird by MJ..takde stok plak..tuh yg beralih arah ke Daisy...aku baca kat Cleo magazine, Daisy ni lebih pada 'younger audience'..and of coz..i kan still muda remaja...wink**
Paling suka botol dia nyer..siap ader ruffle bunga2..kelasssssssssssss....

Tapi kalau ikutkan Daisy ni banyak type..aku pun not sure yg mane satu paling wangi..yg aku tau..cover aku paling lawa la dari daisy2 yang lain...huhuhuhuhu

http://web.stagram.com/p/314291813250920504_145272203

Notes for Daisy Eau so Fresh by Marc Jacobs:
Top: grapefruit, green notes, raspberry and pear
Heart: jasmine, rose, violet, litchi and apple blossom
Base: musk, virginia cedar and plum.


Frutty + Flowers ...confirm la wangi n freshhhhhhhhhhhhhh




Eau So Fresh :)

No comments: