Thursday 23 May 2013

baju..raya..JV

orang da sebok cari baju raya..tapi aku lum abis ganti posa..cuti 6 hari thn lepas..then da ganti 4 hari..so tinggal 2 hari jeeeeeeeee...mmg liat giler wei nak ganti..ni da bulan rejab..kan bagus banyak pahala dpt posa time bulan rejab...

ingat nak stat ganti next week la..insyallah..

meh cuci mata baju Jovian..tahun lepas rizalman nyer collection masuk tesco..kali ni jovian plak..edition 'orked'..tapi tak semua design jual kat tesco...ada dia jual kat zalora..meh cuci mata..cantik2 patern..leh tiru style..hehehehehe..even kain aku beli murah2 jeeeeeeeeee..tapi aku yakin dengan kebijaksanaan tailor aku walaupun dia bukan jovian hatta rizalman sekalipun..dia hanya nyonya tua..huhuhuhu







ni sebahagian 'orked' collection yg dijual kat tesco..gi la beli kalau uols kenan...aku suka detail dia..popup flowers 3d..erm..harus dicari...

lawa..corak askar..ada beading kat shoulder...

nampak mewah..sbb kaler gold

simple..harus cuba patern ni

sangat suka...exclusive sgt..suka tang pop 3d flower tuh!

as usuall.....pink nampak so sweettttttttttttttttt


selamat ganti posa..selamat beli baju raya semua!!!!



















































No comments: