Monday 20 May 2013

PRU13

fuhhhhhhhhh..dalam sejarah la aku rasa agen insurans gaduh ngan client sebab pasal politik!! hahahaha...kat opis aku ni minah sorang tuh mmg penyokong tegar pas..dan ahli keluarga mmg pas giler ar...termasuk la laki dia..

pru13 kali ni secara terang terangan dia post pasal pru..kutuk bn..ajak berflash mob..semangat laki bini ni berkobar2 lebih dari calon sendiri..sebab confident pas menang..confident PR menang sbb nanti minyak murah..kete murah..rumah murah..bak kata semua nak murah...tapi beli barang sendiri beg..kasut melambak takpe plak..ye laaaaaaaa orang da senang...uhuhuhuhuhu

memang aku bertekak gila la dlm fb..siap aku print screen wei..geram..rasa nak je tunjuk kat pos dorang ni pengkhianat kerajaan..gaji ..keje kerajaan..tapi kutuk kerajaan...mmg tak leh blah la..last2 bila pru13 abis..senyap sunyiiiiiiiiiii...kalau aku la mmg malu nak gi opis..hahahahahha..cuti tanpa gaji sbb b4 pru confident..alih2 kalah...tu la jgn cakap besoooooooooooooo....

korang google je la senarai rasmi keputusan PRU13..melambak kat internet..huhuhu..sadis DUN Kesidang BN nyer calon Lim Eng Teck kalah..takpe..janji aku da tunaikan tanggungjawab sebagai pengundi..

macam-macam!!hahahaha

so bagi yg fanatik tu leh kene tatatertib tak??huhuuhuh


No comments: