Thursday 14 February 2013

Perasaan atau kenyataan...

ni bukan kes angkut bakul sendiri..tapi lately ni aku rasa baju kurung keje aku makin loose...pelik..sebab aku takde makan ubat kurus hatta barut 'ajaib' sekalipun..cara aku mkn same cam dulu. 3 kali sehari..tak penah miss makan mlm even lunch dlm pukul 3ptg pun..hahhahaha

serius..baju kurung yg dulu kain nyer sendat bila ko nak zip ngan cangkuk lately ni rasa loose je..so bila tgk cermin baju ko gelobos...omgggggggggggg...i must do something...harus laaaaaa beli kain ela buat baju keje baruuuuuuuu..even ari tu try pakai jeans lama..omgggggg lagi sekali..yeay!! boleh zip da...pelik tp benar....

maybe aku rasa life ni aku enjoy tak stress..sbb dulu ada kawan yg buat aku stress giler...jadik pak turut je dulu..hahaha..bodoh!! asal la aku kenal ko! buang masa aku!!

n semalam someone pm link insta mak barut...mak aiiiiiiiiiiiiiiiii...lupe pakai barut ke gi singapore sbb tgk pic baju terberekeh (terberekeh tuh words selalu aku guna bila mana n bila masa seseorang tuh pakai kemeje berbutang didada bila ko tgk antara butang tuh cam melopong..tu terberekeh laaaaaaa) ayooo.tu maksud nyer baju tuh not fit badan ko..dengan kata lain..sendatttt..camne la yg dok war war kan suh org pakai..tapi secara logik nya ko tgk badan dia same jeeeeeeeeeeee...aku rasa lengan dia ngan aku pun same beso..pic peha pakai jeans ko tgk cam nangka..da tuh pic capture the whole body..huhuhuhu..tak guna pakai iphone 5 kalau camera rosak...huuhuhhuhu...secara logikal nya lagi kalau 8jam ko pakai setiap hari setiap minggu setiap tahun confirm la badan bak erra fazira..awat tgk badan cam kak limahhhhhhhhh....so yg follower2 nya tuh aku hope korang pikir 2 kali ok!! jgn jadik buta tuli jeeeeeeeeeeeee...

beauty comes in all sizes

No comments: