Tuesday 5 February 2013

aduhai PMS...


bulan jan 2013..bulan haru biru..mane tak nyer tungu punya tunggu punya tunggu tak peod2..risau wei..risau bukan sebab takut preggy..gila ape aku preggy!! still virgin bolehhhhhhhhhhh..risau takut penyakit je...aku last peod bulan 12 dalam tgh bulan...

so ko bayangkan at least bulan 1 dalam 10-15hb aku mai...tak mai mai gak aku tunggu...kakak opis mate yg kene saing2 aku dah kene cycle kedua aku tak kua2 lagi..cuak gilerrrrrrrrrr..ingatkan sebab felinna aku tak peod2..mane ler tau effect dia..hahahah...

at last tanggal 2 Feb 2013..pagi dia mai..huhuhu..suka tak terkata..sbb baru pikir nak jumpa doc..risau giler...pagi sabtu tu aku da rasa lain macam je...so betul tekaan aku..sakit perut sikit..nasib baik tak teruk wei...sebab sabtu tuh aku nak gi kl jalan2 n stay umah abg aku..nasib baik dia mild2 je sakit...


PMS...ape tuh PMS?? rasa org pompuan mesti tauuuu PMS (premenstrual syndrome). tak semua org akan dpt PMS...ada yang setiap bulan sakit-sakit perut bila datang bulan ni..ada yang sakit sikit2..cam TTC aku sorang tuh mak aiiiiiiiiiii...ingat lagi masa sekolah..dia nyer sakit leh sampai guling-guling..menangis2 wei. mmg tahap gaban la sakit kalau dia kene...kalau kene kat sekolah aku n the geng da get ready nak call mak dia suh amik...ni kira kalau makan ubat tak jalan je..kene jab ubat baru jalan...

means sebulan lebih la aku tak peod..sekali mai..mak aiiiiiiiiiiiii..banyak siot..heavy flowwww.... patutla last week b4 peod aku marah2 giler kat sorang staf ni...sian plak lepas tuh pikir2..hormon ar aku rasa..tension....


ada orang cakap, kalau sakit masa dtg bulan ni nanti susah nak ngandung..betul ke??hahahah aku pun tak tahu...katenyeeeeeeeeeeeeeeeee ler...

No comments: