Sunday 1 July 2012

meltinggggggggggggg...

meltinggg tuh bukan sebab aiskrim aku cair...melting tgk design baju dari rizalman...ko aderrrrrr???hahahah...anyway...........hallooooooooooooooooo...

mood petang petang ni kagum...kaget..suka..n lastlty berangan...of coz la tak mampu nak beli baju dari rizalman...but bila tgk design ko leh dapat idea kan...even aku hanya ada tailor nyonya jeeeeeeee..entah la..maybe kepala org design ni suka sesuatu yang cantik...unikkkkkkkkkkk...lain dari lain dan berani mencobaaaaaaaaaaaa.....huhuhuhuuhhu..bertuah sebab aunty tailor aku ni suka terima pendapat aku dan dia berani nak jahit ape yang aku nak...

lately ni sangat melting tgk design rizalman yang edisi raya 2012...berangannnnnnnnnnnnnnnnn....dan yang good news tahun ni rizalman collabrate ngan tesco dol!! giler kentang..beli baju raya kat tesco tapi brand rizalman...feeling abissssssssssssss...ko ader??????????????hahahahahhaha

dengar dia collabrate sebab dia dah join fesyen ni 20 thn da...so tahun ni dia nyer projek untuk memenuhi impian org yang nak pakai brand RIZALMAN but in the same time ko still leh afford...sedikit ulasan dari blog rizalman...

"perlu diingatkan kolaborasi ini hanya akan berlaku sekali sahaja..ini bukannya rangkai pakaian sedia pakai saya tapi adalah satu koleksi himpunan 'collector's item' yang julung2 kali dilakukan. Ianya akan mula dijual pada 9hb julai. Syawal tahun ini saya merasa amat berbesar hati kerana bukan  sahaja dapat meraikan ulangtahun ke 20 tetapi juga dapat merayakan Hari Raya dengan anda semua! Pastikan anda berada di depan pintu Tesco yang berdekatan untuk memilikinya"

ingat!!! hanya berlaku SEKALI SAHAJA!! ada 12 rekaan...kalau 1 jatuh dlm harga 250++  wowwwwwwwwwww....kalau beli 10 dlm 2K++ jeeeeeeeeeeeeeee :p hahahhahaha..poyosssssssssssss....ok.. ni sedikit collection yg aku rasa aku suka dan akan cube beli eh...maybe cilok sikit idea....hahahahahahahha

baju polos plain...tambah lace + beads kat lengan...gojessssssssssss

gojesssssss...my fav...shocking pink!!!!!!!!!!!!!

unik kannnnnnnnnnnnnn

polkadot!! i likeeeeee..ko tgk!! tambah riben kat pinggang jeeeeeeee

cantekkk..kalau jalur tu menegak ke bawah nampak lagi slimmmm

the most fabulous..gojess....aku suka siler patern ni!!!!!!!!!!!


lawa...lawa kan.....ape lagi tunggu arrrr 9 julai ni...lastly bak kata rizalman.... ingat!!! hanya berlaku SEKALI SAHAJA!!hahahahah

see yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....bukan setakat P.R.A.D.A = bata...la ni T.E.S.C.O=rizalman ok!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: