Friday 8 June 2012

weeeeeeeeeeeeee...luv Snapseed

sejak 2 menjak aku pakai iPhone ni..macam2 aku install..dulu dengar pasal instagram...tapi bila aku cube try test pakai takde la best sgt..so latest yg aku install ialah SNAPSEED..walllaaaaaaaaaaaaaaaweiiii...suka kira application ni...best banyak function dr instagram..aku recommended pada korang...

so serba sikit pasal snapseed yang aku copy paste dari iTunes...

1) best mobile photo ok!!!!!!!!
2) iPad App of the year
3) so available untuk Macs n PCs..dah tak yah guna photoshop dah budak2 sekarang
4) Snapseed is the ONLY photo app korang nak guna ari2!
5) semua orang MAMPU, BOLEH enchance, transform, share ( link ke FB, Twitter, Flickr, Instagram, email semua) kaget bangat!!

ader yg komen > snapseed..first calss photo editing software...weeeeee
then ada gak komen application ni kira tahap pro-level aaaa untuk guna kat iPad

so kelebihan snapseed ni kalau ko perasan kan
1) dia senang bangat nak adjust gambo guna auto correct
2) leh tweak gambo guna function Tune Image
3) korang leh expeiment guna macam filter such as Drama..Vintage..Grunge...Tilt Shit
4) leh letak border semua

so ni contoh screemshot snapseed...enjoy babe!!






ni aku try godek2...taraaaaaaaaaaaaaaaa
pic asal yang adoooo
taraaaaaaaaaaaaa..sila abaikan model
korang leh la install..untuk iPhone freee...tapi utk samsung tak sure bayo  atau free ke idak :)
see yaaaaaaaa

No comments: