Thursday 14 June 2012

mengikut atau pengikut atau terikut ikut??

halllooooooooooooooooooo...

korang ni type camne?? jenis yang mengikutttttttttttt je ke?? atau korang suka jadik pengikut??? then korang yang terikut-ikut?? cube korang kaji diri korang sendiri???

bagi aku..aku suka tgk org...tapi takde la mengikut sangat...means kalau aku suka cara dia..style dia..baju dia..aku akan follow la..tapi so far aku berdiri di kaki sendiri untuk berfesyen…hahahahhaha…bila kat opis macam2 crowd ko leh tgk..masing2 dengan perangai masing…




korang penah dengar redmummy tak? Confirm penah…dia kira top blogger la..income dia mak aiiiiii…that’s why leh pakai branded branded!! Ko ader???????????? Salute la dia leh jana duit just melalui blog…aku rajin gak baca post-post dia… then aku simpul kan

1)     Kadang2 dia ni cara cakap…mak ai…lepas jee…word dia paling aku tak gemar ‘lanting-lanting’ means…bila dia beli barang then guna sekali dua dia nak jual cara dia cakap tu la nak lanting2…’berlagak siot’
2)     Dia sebok citer pasal mak pak dia gi umrah banyak kali…haji banyak kali..mak aji ni mak aji tuh..tapi tu la tak gemar la..bagi aku dia kadang2 seksi la...cam tak caya je apa family dia camne cara dia camne....
3)     Lastly..what ever dia pakai ke cakap ke..tunjuk ke…post pic dengan niat untuk berlagak ke..yg penting dia ader!!ko ader????????????????????????
wow...bonus berlipat ganda..kalah jual barut

ok..abis la citer mak merah ngan family merah2 dia tuh...satu lagi citer aku nak share..bukan nak kutuk..tapi well ape yang aku rasa...

Lately ni aku gelak banyak ar sorang2..first pey elll sorang hamba ni kat opis aku..sejak tercebo dlm urusan jual beli barut ajaib ni alamak aiiii lain macam fesyen…dulu style dia ade selekeh sikit..eh...banyak...eh sikit...lebih kurang la..means yang adoooooooooooo..tapi pendawai tauu..ops pegawai…ikutkan gaji boleh jeeeeeeeee nak melawa..bergaya…nak tak nak jeeeeeeeeeeee..tapi lately ni sejak menjadikan barut ajaib sebagai modal dia..dan mentor dia yang aderrrrrrrrr (of coz la anak org kaya) yang dia agung2kan berubah sama sekali

1)      Dari workaholic kepada bloggerkholic n fbkholic!! Hahaha..serius…tu kira camne??satu pencapaian atau penurunan prestasi..ape dia pikir..anak buah time keje banyak (kira staf bawah dia aka downleader ar kat opis)..paling koman kul 1245 ar kua break..la ni kul 1230...ader tu 1215 beb dah kuaaaaaaaaa...perghhhhhhhhhhhhhhhhhhh..menyirap!!
2)     Muka dari bedak jonhson baby sahaja kepada compact... makeupppppppppppppp weeeeee…tu aku leh terima la..sebab dia should hias diri dia sedari awal lagi…tapi 1 je kureng gemor..ate muka putih bebenor!! Terlebih complextion gamaknyer..
3)      Lasty…kasut keletak keletuk dah sekarang…hahahahahahahhahahaha..takde la berselipar je gamak nyer…well…I tak jual barut ajaib pun I leh keletak keletuk tau!!
sekadar hiasan..aje giler kalau dpt pakai Christian Louboutin nih!!
See yaaaaaaaaaaaa..cermin2 diri anda…sebelum anda sendiri terkejut tgk muka anda!!! Jgn ader yg sentap…..

xoxoxoxox

No comments: