Thursday 21 June 2012

giler kasut!!!

halloooooooooooooo...sekarang musim euro2012..makan bola...tido bola...mandi bola...tapi bagi aku...makan kasut...tido kasut...mandi kasut.....

perangai buruk yg tak leh bendung ialah suka membeli kasut...bukan la ari2..tapi rajin gak ar beli....baru beli last kat penang..ni tgk online dari UK order lagi..bising mak kalau tauuuuuuuu...selalu kalau beli heels untuk keje suka simpan dlm kete..then sampai opis baru pakai..agak2 dah lame baru transfer kat shoe rack kat umah...kalau mak tegur..cakap la 'dah lameeeeeeeee....dah buruk pun'...hahahahhahaha

tengah bayangkan kat uk..tgh shopping kasuttttttttttttt...wawaweeeeeeeeeee..sekarang giler beli flat shoes...baru beli nak beli lagi....so far flat shoes aku suka dari clarks..sekali je beli mark n spencer..not bad price dia..cume design..stok dia limit sgt kat msia ni...tapi even leather..tahan lama weiiiii....

brand yang menjadik pojaan hatikuuuuuuuuu
sekarang bila keje baru la leh pakai2 branded2 ni..dulu aku marah abg aku..anak dia kecik2 lagi belikan kasut brand2..tup2 kene batang hidung sendiri bila ada duit ni..betul gak kata dia 'takpe la dik..time kita kecik mane nak rasa..so along belikan la dia brand2 nyer skang'..so same with me la now..bila bekerja..baru beli...kira self reward la bila dpt gaji...tapi kalau berpasang2 beli..ber reward reward la..hahahahaha

surfing punyer surfing...surfing punya surfing jumpa la 1 fb account ni..dia duk UK..further study n in same time dia buat online selling...pergh..ape lagi..hari2 jengah fb dia..betul la ek..jgn la jengah..bila jengah menjajau tak tentu arah tgk kasut..baju baju....

n for new session aku aim......taraaaaaaaaaaaaaaaaaa..LIBERTY Collection



mantappppppppp...mesti rege dia 3++...sebab aku penah beli wedges pun 3++...pergh..kan lawa kalau dpt pakai raya tahun ni kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......suka yg peachhhhhh pink tuh!!!!!!!! so kene posa la dari makan yang hebat2 semata nak beli liberty ni incase raya ni stok ni dah sampai malaysia..hahahahah.

clarks kat MP terhad..kadang datang 1 saiz 1 pair..tension...gi kl pergh lagi la susah nak dpt...last years mmg terkejut beruk..gi midvalley...mak aiiiiiiiiii...time posa korang tau tau je la kan semua pakat nak cari kasut raya...clarks midvalley tuh dah cam serupa pasar weiiiiii..aku rasa sales promoter dia pun pening...kat atas shoe rack tuh dah tak serupa kedai kasut...hahahhaha..pergh..sekarang semua mampu beli clarks...

bila beli online mmg save..imagine kalau kat sini aku beli dlm 3ratus..sane + pos dlm 220..kira save giler la..save dlm 80-100...sape nak kasik..tapi paham paham la..once ko beli online ni eta smp sini agak lambat la..tapi aku tak kisah..sebab kadang2 kasut kat sane kat mesia tak masuk pun stock dia...setahu aku clarks ni kat UK akan sale 3 kali..hujung tahun dlm bulan 12 - bulan 1..then tgh tahun...bulan 5-6..summer sale..then bulan 8..so kalau rasa nak beli kene pandai2 la menyimpan...kuang kuang kuang....


see yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: