Tuesday 12 June 2012

B.A.T.A.....PRADA...

hallooooooooooooooo.....leh tak pakai bata feeling pakai prada....so tukau tagline..bukan the devil wears prada....tapi the gediks wears bata!!hahahhahaha...

bukan nak citer pasal prada ke ape..sebab 1 haram stuf prada pun aku takde...bukan tak mampu...tapi mmg tak mampu pun...hahahahah..kalau aku pakai prada ORI sekalipun (if time ader duit beli) orang mesti cop aku beli prada petaling street nyer...better pakai yg murah2 jeeeeeeeeeeeeee....


aku mmg suka tgk filem The devil wears prada ni...suke suke suke bangat,,,actually dia asal nyer dri buku...means..book - come - movie...dengar lepas ni ada sequel...'Revenge Wears Prada : The Devil Return  tahun 2013...weeeeeeeeeee...tak sabar nak tungguuuuuu...


EGO its a lifestyle...
Elegance:Glamour:Opulence

hari ni aku belajar word baru...OPULENCE means kemewahan...oh my english :)

Setuju bangat EGO its a lifestyle....welll bagi yang mampu tak kisah la...org kata ukur baju dibadan sendiri...kalau rasa diri kita tak mampu kita pakai BATA je la ek...janji selesa...betul tak??? janji kita pandai bergaya ok!!

berangan nak pakai boot gi keje..hahahah

kalau aku keje line fashion pun aku nak pakai camni!!

tgh berangan kat umah ader shoes rack cam tu!!

taraaaaaaaaaaaaaaaaaa....the gedik wear bata...ops...primavera jeeeeeeeeeee

see yaaaaaaaaaaaaaa!

No comments: